Νεο Piaggio MEDLEY – Παρουσίαση

Το Medley μετατρέπει την οδήγηση στο καλύτερο κομμάτι της ημέρας, προσφέροντας την ιδανική λύση στην κίνηση της πόλης!

Piaggio Medley 125/150 του 2016. Θα μπορούσε να το πει κανείς και «μικρό Beverly» αφού του μοιάζει πολύ, πιο σημαντικό όμως είναι ότι έχει ουσιαστικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις ώστε να γίνει οικονομικότερο και ασφαλέστερο.

Μια νέα γενιά scooter δημιούργησε η Piaggio. Το Piaggio Medley 125 και 150 είναι ένα ελαφρύ scooter πόλης με τροχούς μεγάλης διαμέτρου, τους νέους κινητήρες που το εργοστάσιο ονομάζει iGet στα 125cc (12hp) και στα 150cc (14,7hp), σύστημα Stop & Go (σβήνει στα φανάρια) και δικάναλο ABS για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Design

Το Piaggio Medley έχει σχεδιαστική στενή συνάφεια με το Piaggio Beverly αλλά και ιδιαίτερες λεπτομέρειες (πιο στενή ουρά, άλλο φτερό εμπρός, άλλες ζάντες) ενώ και το εμπρός φως και η «γραβάτα» αν και μοιάζουν με του Beverly είναι πιο μικρά και «ρευστά». Τα όργανα είναι καλοσχεδιασμένα με αναλογικό ταχύμετρο, δείκτη βενζίνης και θερμοκρασία ψυκτικού υγρού ενώ μέσα στο ταχύμετρο βρίσκεται μια οθόνη υγρών κρυστάλλων. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ →

Ο ζωντανός μύθος της VESPA

Ο ιταλικός μύθος της Vespa κλείνει τα 70!
Η ημερομηνία: 29 Μαρτίου του 1946. Η ιταλική  βιομηχανία Piaggio μοτοσυκλετών παρουσιάζει ένα καινοτόμο δίτροχο χαμηλού κόστους με στόχο να γοητεύσει τους Ιταλούς. Ο στόχος είναι πολύ ταπεινός σε σχέση με αυτό που θα επακολουθήσει. Η θρυλική Vespa των 98 κυβικών εκατοστών πολύ σύντομα θα μετατραπεί ένα παγκόσμιο αντικείμενο λατρείας, ένα σύμβολο της μεταπολεμικής ανεμελιάς, η επιτομή του ιταλικού στιλ.

Το σκεπτικό ήταν σχετικά απλό. Και ακαταμάχητο. Ένα απλό δίτροχο που είχε ακόμα και ρεζέρβα και μπορούσε να χωράει παντού, και βεβαίως στα στενά των ιταλικών πόλεων. Επίσης ήταν μια μοτοσικλέτα που επέτρεπε στον επιβάτη (και στην επιβάτιδα) να κάθεται και να μη λερώνεται χάρη στην προστατευτική ποδιά. Ήταν τόσο ακαταμάχητη η πρόταση που κάθε Ιταλός – και έπειτα κάθε Ιταλίδα – θα έκαναν το αδύνατο δυνατό, παρά τις οικονομικές δυσκολίες των πρώτων χρόνων μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, για να μπορέσει να αποκτήσει μια «Σφήκα» (Vespa) – για να μεταβαίνει στην εργασία του, για να κινείται με άνεση και ευκολία, για να ξεδίνει, για να ταξιδεύει ή απλά για να την κατέχει.

Πηγή: www.kanaliena.gr

Οδηγίες για μεταβίβαση δικύκλου

Δείτε και ενημερωθείτε αναλυτικά για όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που χρειάζονται για τη μεταβίβαση δικύκλου, τη διαδικασία και τις τιμές μεταβίβασης ανά κατηγορίες κυβισμού. Οι Αρμόδιες Υπηρεσίες είναι τα ΚΕΠ και Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά

  • ‘Aδεια κυκλοφορίας
  • Αστυνομική ταυτότητα
  • Συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή εξουσιοδότηση όταν δεν παρίσταται κάποιο από τα συμβαλλόμενα μέρη, αγοραστή ή πωλητή
  • Κυριότητα (πράξη εξόφλησης) όταν ο πωλητής χρωστούσε το δίκυκλο
  • Παραστατικό Τράπεζας για την καταβολή του τέλους μεταβίβασης του δικύκλου
  • Δελτίο τεχνικού ελέγχου εφόσον υποχρεούται να διαθέτει

Διαδικασία

Ο αγοραστής με τον πωλητή μεταβαίνουν στο ΚΕΠ ή στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών, στην οποία θα γίνει η μεταβίβαση, όπου καταθέτονται όλα τα απαραίτητα έγγραφα. Να σημειώσουμε πως το τέλος μεταβίβασης το επιβαρύνεται ο αγοραστής του δικύκλου και όχι ο πωλητής. Ο αρμόδιος υπάλληλος εκδίδει προσωρινή νέα άδεια κυκλοφορίας και μετά από μία εβδομάδα ο αγοραστής μεταβαίνει στο ΚΕΠ ή στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών για να παραλάβει τη νέα άδεια κυκλοφορίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ →

5 εντολές οικονομικής οδήγησης Scooter

Με τα καύσιμα και κυρίως τη βενζίνη να έχει φτάσει στα ύψη καλό είναι να γνωρίζουμε κάποιους βασικούς κανόνες για να έχουμε χαμηλότερη κατανάλωση και κατά συνέπεια να εξοικονομήσουμε χρήματα στις καθημερινές μας μετακινήσεις με το scooter μας. Οι 5 βασικές εντολές είναι απλές, χωρίς να χρειάζονται ειδικές γνώσεις και καλό είναι να τηρούνται όχι μόνο για την προστασία του πορτοφολιού μας αλλά και του περιβάλλοντος.

1. Δε «γκαζώνουμε» χωρίς λόγο

Η κατανάλωση του κινητήρα αυξάνεται κατακόρυφα αν γκαζώνουμε απότομα, χώρια που η φθορά του μοτέρ είναι μεγαλύτερη ειδικά όταν είναι κρύα η μηχανή. Η εκκίνηση της μηχανής πρέπει να γίνεται ομαλά και στρωτά.

2. Ελέγχουμε τακτικά τη πίεση των ελαστικών

Τουλάχιστον μια φορά το μήνα καλό είναι να ελέγχουμε τις πιέσεις των ελαστικών. Οι αυξομειώσεις της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος αλλά και το πέρασμα του scooter από μεγάλες λακκούβες συνήθως προκαλούν απώλεια πίεσης του αέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ →

Περάσατε για ένα δωρεάν έλεγχο 5 σημείων;

Καλοκαίρι με σκούτερ Piaggio σημαίνει αίσθηση ελευθερία και ανεμελιάς. Καβαλάς το σκούτερ και βρίσκεσαι σε όποια παραλία θες. Παρκάρεις εύκολα, μεταφέρεις το εξοπλισμό σου άνετα, κάνεις μπανάκι.
Σημαντικό όμως είναι και να βρίσκεται το σκούτερ μας σε καλή κατάσταση για να απολαύσουμε τις διακοπές μας χωρίς απρόοπτα αλλά και  με ασφάλεια.

Αφιερώνοντας λίγο χρόνο για ένα ΔΩΡΕΑΝ τεχνικό έλεγχο 5 σημείων στο Συνεργείο Piaggio Λυκούδης, οι διακοπές ξεκινούν με το δίτροχο φίλος μας, σύμμαχο για ξεκούραστες διακοπές.

logos

Ο βασικό έλεγχος σε όλα τα Piaggio, Gilera, Vespa, Aprilia, Scarabeo σκούτερ περιλαμβάνει :

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ →

Τι ελέγχουμε πριν αγοράσουμε μεταχειρισμένο Piaggio;

Η αγορά ενός μεταχειρισμένου scooter Piaggio σε καλή κατάσταση μπορεί να αποδειχτεί μια πολύ σωστή και οικονομική λύση μετακίνησης.

Μερικά βασικά σημεία που προτείνουμε να προσέξετε είναι τα εξής:

  1. Ο καλύτερος έλεγχος ενός μεταχειρισμένου σκούτερ γίνεται από επαγγελματία μηχανικό, ο οποίος να είναι μάλιστα εξουσιοδοτημένος για τη μάρκα του σκούτερ που έχουμε επιλέξει. Ένα σκούτερ που είναι κακοσυντηρήμενο με το πέρασμα του χρόνου μπορεί να διπλασιάσει και το κόστος αγοράς του. Μια γυμνή μοτοσυκλέτα επιδεικνύει αμέσως τις διαρροές της, για παράδειγμα, τις λυμένες βίδες της κεφαλής, τα αλλοιωμένα από βενζίνες π.χ. καπάκια, τα γδαρσίματα, τις φλαντζόκολλες επισκευών που ξεχειλίζουν. Στα σκούτερ τα πολλά πλαστικά καπάκια κάνουν αυτό το έργο από εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο, αφού κάποια εξαρτήματα είναι πολύ καλά κρυμμένα και μόνο με λύσιμο καπακιών και πολλών βιδών μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση έτσι ώστε να τα ελέγξει. Άρα η επίσκεψη σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο Piaggio μπορεί να μας γλυτώσει από πολλά κατόπιν.
  2. Ένα βρόμικο σκούτερ, μετράει αμέσως αρνητικά. Βρόμικο σκούτερ σημαίνει εγκατάλειψη, εγκατάλειψη σημαίνει αδιαφορία, κακή συντήρηση. Η αδιαφορία είναι πολύ πιθανόν να μην περιορίζεται στην εξωτερική εμφάνιση, αλλά – αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο – στη χρήση και την προγραμματισμένη συντήρηση. Δικαιολογίες του τύπου “δεν πρόλαβα” δεν έχουν νόημα όταν θες να πουλήσεις το σκούτερ σου. Το εμφανίζεις μπροστά στον υποψήφιο αγοραστή  του, στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, φροντίζοντας τουλάχιστον την εξωτερική του εικόνα.
  3. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ →

Πότε αλλάζουμε λάστιχα στο Scooter μας;

Το λάστιχο είναι το μοναδικό σημείο επαφής ανάμεσα στο scooter και το έδαφος και ένα πολύ βασικό παράγοντα στην οδηγική μας ασφάλεια. Πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι διατηρούν την ποιότητα και τις βασικές τους επιδόσεις. Γι’ αυτό, συνιστάται να ακολουθούμε τους κάποιους σημαντικούς κανόνες ελέγχου της κατάστασης τους. Εξάλλου τα λάστιχα του scooter μας που ελέγχονται τακτικά διαρκούν και περισσότερο καθώς μπορούν να επισκευαστούν.

Παρακάτω παραθέτουμε βασικά σημεία που μπορούν να μας βοηθήσουν στη μεγάλη διάρκεια ζωής τους αλλά και τα σημάδια που φανερώνουν ότι έχει έρθει ο καιρός να προβούμε σε αντικατάσταση τους:

Το ελαστικό που έχει τρυπήσει δεν είναι για πέταμα

Τα σύγχρονα ελαστικά είναι πολύ στιβαρά και μπορούν να αντιμετωπίσουν πολλά. Τρυπήματα, ωστόσο, μπορεί να συμβούν και συμβαίνουν. Ένας ειδικός στα ελαστικά πρέπει να ελέγξει το ελαστικό σας μετά από ένα τρύπημα ώστε να ερευνήσει για κάθε είδους ζημιά που θα μπορούσε να επισκευαστεί.

Όταν το βάθος σκαλίσματος των ελαστικών σας έχει ελαττωθεί

Είναι σωστό να τσεκάρετε από καιρό σε καιρό τα λάστιχα τους scooter σας, εξετάζοντας τα για το βάθος σκαλίσματος τους.
Εάν η επιφάνεια της γόμας του λάστιχου είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτά τα ανυψωμένα σημεία τότε η φθορά αυτή υποδηλώνει ότι θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ελαστικού. Σε διαφορετική περίπτωση και ιδαίτερα σε βρεγμένους δρόμους το φρενάρισμα μπορεί να αποδειχτεί εντελώς αναξιόπιστο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ →