Τι ελέγχουμε πριν αγοράσουμε μεταχειρισμένο Piaggio;

Η αγορά ενός μεταχειρισμένου scooter Piaggio σε καλή κατάσταση μπορεί να αποδειχτεί μια πολύ σωστή και οικονομική λύση μετακίνησης.

Μερικά βασικά σημεία που προτείνουμε να προσέξετε είναι τα εξής:

    1. Ο καλύτερος έλεγχος ενός μεταχειρισμένου σκούτερ γίνεται από επαγγελματία μηχανικό, ο οποίος να είναι μάλιστα εξουσιοδοτημένος για τη μάρκα του σκούτερ που έχουμε επιλέξει. Ένα σκούτερ που είναι κακοσυντηρήμενο με το πέρασμα του χρόνου μπορεί να διπλασιάσει και το κόστος αγοράς του. Μια γυμνή μοτοσυκλέτα επιδεικνύει αμέσως τις διαρροές της, για παράδειγμα, τις λυμένες βίδες της κεφαλής, τα αλλοιωμένα από βενζίνες π.χ. καπάκια, τα γδαρσίματα, τις φλαντζόκολλες επισκευών που ξεχειλίζουν. Στα σκούτερ τα πολλά πλαστικά καπάκια κάνουν αυτό το έργο από εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο, αφού κάποια εξαρτήματα είναι πολύ καλά κρυμμένα και μόνο με λύσιμο καπακιών και πολλών βιδών μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση έτσι ώστε να τα ελέγξει. Άρα η επίσκεψη σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο Piaggio μπορεί να μας γλυτώσει από πολλά κατόπιν.
    2. Ένα βρόμικο σκούτερ, μετράει αμέσως αρνητικά. Βρόμικο σκούτερ σημαίνει εγκατάλειψη, εγκατάλειψη σημαίνει αδιαφορία, κακή συντήρηση. Η αδιαφορία είναι πολύ πιθανόν να μην περιορίζεται στην εξωτερική εμφάνιση, αλλά – αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο – στη χρήση και την προγραμματισμένη συντήρηση. Δικαιολογίες του τύπου “δεν πρόλαβα” δεν έχουν νόημα όταν θες να πουλήσεις το σκούτερ σου. Το εμφανίζεις μπροστά στον υποψήφιο αγοραστή  του, στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, φροντίζοντας τουλάχιστον την εξωτερική του εικόνα.
    3. Καλύτερος ο βραδυνός / απογευματινός έλεγχος. Το βράδυ μπορείς να ελέγξεις περίφημα τον κινητήρα με έναν φακό, καλύτερα απ’ ό,τι την ημέρα! Αυτό συμβαίνει γιατί ενώ την ημέρα το φως του φακού είναι υποτονικό, το βράδυ το φως του γίνεται “διατρητικό” και φτάνει παντού, όσο παράξενο και αν φαίνεται αυτό.
    4. Διαφορές στη φθορά εξαρτημάτων. Π.χ. Αν η δεξιά μανέτα είναι μαύρη και η αριστερή είναι άβαφη, ασημένια. Αν η μπίλια στην άκρη της μιας είναι γδαρμένη, ή αν το μπροστινό λάστιχο είναι διαφορετικής μάρκας ή διαφορετικής φθοράς από το πίσω. Αν το ένα καπάκι δεν κουμπώνει καλά με το διπλανό του ή αν έχει ελαφρώς διαφορετικό χρώμα. Αν ν ο δίσκος του ενός τροχού έχει μεγάλη διαφορά στη φθορά του σε σχέση με τον άλλον. Γενικά, ό,τι είναι πολύ φθαρμένο ή πολύ καινούργιο πάνω στο σκούτερ, χρήζει εξηγήσεων από αυτόν που το πουλάει.
    5. Έλεγχος όλων ηλεκτρικών και οι διακοπτών. Να βεβαιωθούμε ότι δουλεύουν κανονικά όλα τα φλας, οι προβολείς, η κόρνα καθώς και όλες οι ενδείξεις στα όργανα.
    6. Τσεκάρισμα άδειας κυκλοφορίας και αριθμού πλαισίου. Αυτά τα δύο εννοείται ότι πρέπει να συμφωνούν. Ποτέ δεν αγοράζουμε σκούτερ ή μοτοσυκλέτα εάν δεν έχουμε πρώτα συγκρίνει τους αριθμούς πλαισίου με αυτούς που αναγράφονται στην άδεια.